vrijdag 24 oktober 2008

I -hartje- blogland!

Soms weet je van gekkigheid niet waar je het moet zoeken. Meestal heb ik tijd te weinig om alles te lezen. Maar... ik kom toch telkens weer (al klikkend - en klikkend) uit bij wéér leuke, nieuwe blogs. En soms kom ik zomaar ineens weer uit bij een blog waar ik om de een of andere wazige reden al een tijdje niet meer was geweest. Vandaar vandaag een lijstje met m'n nieuwste favoriete (her-)ontdekkingen:



Vlijtig Met allerlei creatieve dingen die qua stijl wel wat op mijn knutsels lijken



Ma petite Théière Sprookjesachtig mooi



La Balade des Gnomes Betoverend mooie kamers te huur



Resurrection Fern Canadese site met errug leuke knutsels



Kup Kup Land Hervonden site met erg leuke viltknutsels. De vilten gebakjes zien er zó heerlijk uit, ik vrees dat ik die ook eens ga proberen (te maken dus)!



Neem dus vooral een kijkje (maar raak niet verslaafd...!)



(PS. Bovenstaande links kun je ook gewoon terugvinden in de kolommen aan de linker- en rechterkant van het beeld; ze staan verdeeld onder verschillende kopjes!)



3 opmerkingen:

  1. Ik hou het meeste van jouw blog ;>, die van Vlijtig (voor de herfstlichtjes ligt alles in huis) en onze picknickmand.blogspot.com. Leuk om te maken, leuk om te lezen ;). En Madam ZsaZsa heeft een lekkere moestuin en handige handjes handjes.
    O, en gisteren ben ik een uur op Jans Frumingelo bezig geweest, dat zal ik meer gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owowow, veels te leuke links mét veels te leuke ideetjes. Wáár kan ik wat zakjes tijd kopen?
    Fijne dag vandaag,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je een link naar mijn blog hebt gemaakt! Dank je wel. Bij de volgende update van mijn blogroll gaat die van jou er ook bij! Groet, Kristel

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...