maandag 17 januari 2011

Schatgraven...

... is hip!


Treasure hunting 
Ruth Fielding was haar tijd vooruit.
Of zocht zij niet naar schatten bij de tweede kans?
Wij zochten èn vonden dit:


 IMG_5451
Mooie oude lijstjes, een kanten kleedje, een oude fitting,
gekke houten dingen -met potentie-, een blikje voor Lore
en dit leuke talkpoeder busje voor op de badkamer:


IMG_5460 


Oh ja, ook nog de uitbreidingsset èn het bassispel 'Kolonisten van Catan'
en dat alles voor maar 7 euro...


Soms zou het handig zijn als ik zo'n machientje had
waarmee ik in tijd kon reizen.


IMG_5462 

Met één druk op de knop
HOPLA!
terug naar de tijd waarin
dat wat we nu 'vintage' noemen overal om je heen was.
Dan nam ik wat van die leuke spulletjes mee
voor ze zeldzaam dreigden te worden.
(En ik vertelde de mensen dat ze ze goed moesten bewaren)


Ik ben helemaal niet zo trendgevoelig,
maar de trend van nu; 'authentiek zijn'
(oftewel van oude rommel leuke nieuwe dingen maken)
past wel heel goed bij ons...
Ben ik zomaar ineens 'hip'...



1 opmerking:

  1. Hedwig en Stefan17 januari 2011 om 20:02

    He hippe Anneke,
    Wat heb je weer leuke schatten gevonden!!!
    En als je nog eens een uitbreidingset van de Colonisten van Catan tegenkomt,..neem je deze dan mee voor mij???
    DANK JE !!!!! (hihi)
    Groetjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...