vrijdag 14 januari 2011

De Verwondersteeg

De blauwe olifant kreeg aan het einde van de vakantie vleugels...


Vliegende olifant 


... en bouwde de zolder om tot 'De Verwondersteeg':


IMG_5446

Een plekje waar ik de naaimachine kan laten staan
ook als we gaan eten of als de meiden willen knutselen.


IMG_5440 
Al m'n spulletjes bij elkaar

IMG_5441 

Rust & stilte
In m'n hoofd

IMG_5438 

Een verbouwing helpt altijd als het druk is in m'n hoofd.
Het huis staat symbool voor mezelf; als mijn prioriteiten veranderen,
is dat te zien aan de indeling van ons huis.


Uit deze verbouwing zou je dus op kunnen maken
dat ik 'schoon schip' heb gemaakt in m'n bovenkamer.
Toch fijn als er dan zoveel ruimte ontstaat...!


Het mooie papier onder de vliegende olifant is van Rie Elise Larsen



5 opmerkingen:

  1. lekker he? Wij zijn ook (nog steeds) aan het reorganiseren in huis.. lekker dingen weggooien/ weggeven, voelt fijn.
    Handige dozen, waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om de ruimte te hebben hè. Ik heb nu ook een hobbykamer maar die moet nog ingericht worden (er staat nog een hoop zooi in waarvoor we nog geen plek gevonden hebben in het nieuwe huis) Maar m'n hobbyspullen staan nu tenminste allemaal bij elkaar in 1 ruimte ipv overal wat.
    Groetjes en een goed weekend
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en inspirerend ziet het eruit! Wat wordt je volgende project??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anneke,
    Je computer doet weer, gelukkig!.... Verbouwingen helpen mij ook om "rust en ruimte" in mijn hoofd te krijgen en daarmee ben ik op dit moment ook bezig......
    Wat voor goeie oplossingen vind jij toch altijd voor spullen en ruimtes! Zo inspirerend! En de rollen kado-papier.....ik wist maar niet waar ik ze kwijt kan, en dankzij je foto kreeg ik een idee!(wel een beetje anders dan jouw idee)
    Bedankt voor al je inspirerende ideeen, en veel plezier in je nieuwe "werkplekje"!
    Veel liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hedwig en Stefan17 januari 2011 om 20:04

    Hoi Anneke,
    WOW !!! ziet er prachtig en gezellig uit !!!
    Wie weet lukt het mij ooit ook nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...