woensdag 8 december 2010

In de knoop

't Is alweer een hele tijd bijna een jaar geleden dat ik hier mijn voornemen om een 'Rag rug' te maken opschreef. Ik heb toen al wel een beginnetje gemaakt, maar mijn 'kleed-to-be' lag inmiddels al maanden op de verwarming Niet Af te zijn.... Nu de adventsmarkt is geweest en alle andere dingen ook klaar zijn (ahum, in mijn dromen misschien) heb ik eindelijk de rust gevonden om weer aan m'n kleed te werken. 't Ziet er niet uit als ik er aan werk, getuige deze foto, en het is ook een ontmoedigend idee dat het maar zo'n centimeter per avond vooruitgaat (en ik dus nog zo'n 40 avonden te gaan heb), maar het idee dat ik straks precies het kleed heb dat ik zo graag wil houdt me op de been...


IMG_5218 



1 opmerking:

  1. En wat dacht je van dat heerlijke woonkleed dat je zachtjes klopjes op je schouders geeft van al je vriendinnen?? ;-)
    Goed bezig, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...