dinsdag 16 december 2008

Over opvoeden enzo

Verwonderland is steeds meer uit aan het groeien tot een totaal-concept waar je vanalles kunt vinden over heel veel aspecten van het leven. Het grappige is dat ik daar zelf soms niet eens zo heel veel aan hoef te doen; dan krijg ik links doorgestuurd van sites die mensen bij mij (en bij Verwonderland) vinden passen. Dat gebeurde ook bij de links die ik nu onder het kopje 'Kinderen' heb geplaatst. Over opvoeden enzo. Hoe je je kinderen kunt helpen om op te groeien tot een evenwichtige volwassene, over hoe je je leven met gezin kunt organiseren. Er komen vast nog meer sites onder dit kopje te staan. Hebben jullie nog tips? 



3 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi ik ben jou ook niet vergeten hoor! Ik snap dat je het druk hebt, ik puil zelf uit van het werk, met mn winkeltje en mn vaste werk op de salarisadministratie + dat ik aan het inleren ben voor HRM assistant.
    Dus volg nu cursussen en mn hoofd loopt echt over, maar de kerst komt er gauw aan dus dan even een paar daagjes 'rust'
    Groetjes Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag mevrouw verwonderland mijn kindjes Marie-Belle en Victor- Jan zijn dol op dat eerste liedje ??? wie brengt dat??? lieve groetjs Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...