zaterdag 27 september 2008

Closeupje



Aanstaande maandag vieren we op school het Michaëlsfeest. Dit jaar gaan de kleuters naar de Philips fruittuin waar ze een kleine rondleiding krijgen, zelf appeltjes mogen plukken en een glaasje appelsap krijgen. Als het lekker weer is kunnen we daar ook nog in de speeltuin spelen en daarna gaan we weer terug naar school om te smikkelen van al het lekkers dat de natuur ons de afgelopen periode heeft geschonken. Pruimenjam, broden in de vorm van een zonnebloem, door de kinderen zelfge'kraakte' noten en natuurlijk de appeltjes!



De juf vroeg of ik wilde zorgen voor iets van een bloemetje op de drie tafels. Dat wilde ik wel, maar gewoon een bloemetje? Hmm, doe mij maar iets creatiefs! Dus ben ik vanmiddag met Fenne (en haar uitstekende speurneus), een snoeischaar en een grote mand naar het bos gefietst om Mooie Dingen te verzamelen. Et voilà: 'bloemetjes' voor op tafel!



Herfststukje_1 Herfststukje_2



Herfststukje_3 Herfststukje_4



Wil je meer weten over het Michaëlsfeest? Lees dan verder op mijn pagina 'Michaëlsfeest'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...