dinsdag 8 april 2008

On my new Feedjit-list I can see there are quite a lot of people from other countries trying to read/reading my blog; that's so very exiting!!! I am very curious what you all think of it, so don't be afraid to post someting (I can read english ;-)

Today was a not-so-very-creative day. Yesterday I've been busy on making a tote, and I want to make some more butterflies. And I'm seriously thinking about selling some of the stuff I made and want to make. But how and when and... and... I don't know yet. Guess it's time to do a little brain-gym!



Or maybe just 'mess' around in my crafts-box will help me sort up things...



Op mijn nieuwe Feedjit-lijstje kan ik zien dat er best veel mensen uit andere landen proberen om mijn blog te lezen/ mijn blog lezen; dat is zo spannend! Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn blog vinden, wees dus niet bang om iets te posten (Ik kan engels lezen;-)

Vandaag was het een niet-zo-creatieve dag. Gisteren ben ik bezig geweest met het maken van een tas en ik wil nog meer vlinders maken. Verder ben ik serieus aan het nadenken over het verkopen van de dingen die ik heb gemaakt en wil gaan maken. Maar hoe en wanneer en... en... dat weet ik nog niet. Ik denk dat het tijd is voor wat hersen-gymnastiek!

Of misschien helpt gewoon rommelen in mijn knutsel-doos me wel om dingen op een rijtje te krijgen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...