vrijdag 11 april 2008

Vlinders!



De vlinders zijn klaar! Ik heb de vleugels gemaakt van scrapbook-papier, de lijfjes van stokvilt en ik heb ze met een stukje satijnlint aan de oude paastak van mijn ouders gehangen (die nu dus in ons huis staat!) Het geeft echt zo'n lentesfeertje aan de voorkamer, alleen wil ik nog iets in de vaas doen. Zelf zat ik te denken aan schelpenzand, maar misschien zijn laagjes gekleurd zand ook wel leuk (alleen wil ik dan geen gekleurd zand kopen... kun je zand zelf een kleurtje geven?)



Verder wil ik jullie even wijzen op een nieuwe blog onder het kopje 'Leuk & inspirerend'. Het gaat om het Mot Mugje Blog, een blog gemaakt door een vriendin van mij. Ik vind het superleuk dat ik haar heb mogen inspireren en nu kan zij met haar schrijfsels de rest van de wereld inspireren! (Ik heb haar geloof ik nog niet verteld dat het bloggen wel heel verslavend werkt; ik vind het zó leuk om te schrijven, bij anderen op 'bezoek' te gaan en rond te neuzen, reacties te lezen enz... Misschien heb ik haar dus niet alleen geïnspireerd, maar ook geïnfecteerd...) Enfin, neem maar eens een kijkje!



Fijn weekend allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...