zondag 6 april 2008

Pass it on!

This post will be the very first one I (try to) write in English, reason why?... You'll see...
(De nederlandse vertaling staat eronder, maar je kunt ook mijn nieuwe 'Vertaal-knop' proberen!)
So here we go...:

Yahoo! I got an award from 'Het Lieveheersbeestje' (http://hetlieveheersbeestje.blogspot.com/)! I really am very happy with it; it's so nice that people appreciate my writing and creating!



So now the purpose is that I pass the award to 5 other creative blog-writers, and as most of my favorite dutch blogs are already rewarded, I also like to reward some blogs from abroad (or blogs written in english). And the winners are.... (sound of drums)....:

1. Amanda from SouleMamma (http://www.soulemama.typepad.com/) because it is so wonderful to 'meet' someone on the other side of the world, that gives you such a familiar feeling!
2. Peggy from Mariecusbruyn (http://mariecusbruyn.web-log.nl/mijn_weblog/) because she writes such kind responds on my posts, but also (and most of all) because she's always creating something and with such enthousiasm!
3. Yvonne from Yvestown (http://www.yvestown.com/). It's because of her that I started blogging and (again) became a creative woman. Her beautiful home I saw in the 'Ariadne at home' inspired me to do some 'home decorating' myself...
4. Magda from Craft Pudding (http://villiku-littlething.blogspot.com/). I reward her because of the very very beautiful designs she makes on almost everything and most of all because of her sweet stamps!
5. Tamar from Nest Decorating (http://nestdecorating.typepad.com/) creates such nice inspiring things -things I never thought of- that look so pretty and cheerful; I always get happy watching her blog!

I've got a lot of other blogs I like to visit and they also inspire me, but hey!, the rules say I only can choose 5... These are the rules:
1- You've to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contribute to the blogging community no matter what language.
2- Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visited by everyone.
3- Each award-winner has to show the award and put the name and the link to the blog that has given her or him the award. (I don't like the obligation in this rule, but I didn't make them up, right?)
4- Award winner and the one who has given the prize have to show the link of
arte y pico-blog so everyone will know the origin of this award. (See my note on rule 3)
5- Show these rules!


That was all the award-sharing I had to do, so now about today's creativity:
I made myself a hairpin-flower as you can see (a little bit) in this picture:





My five and a half year old daughter made the picture and I'm quite proud of her since it was the very first time she held the camera! I guess more pictures are to follow!



--------------------------------------------------------------------------------

Deze post is de eerste die ik schrijf in het engels (althans, dat heb ik geprobeerd). Waarom? Dat zul je wel zien... Daar gaan we dan...:
Jippie! Ik heb een prijs gekregen van 'Het Lieveheersbeestje' (
http://hetlieveheersbeestje.blogspot.com/)! Ik ben er echt heel blij mee; het is zó leuk als mensen mijn schrijfsels en maaksels waarderen!

(Scroll nu even naar boven om het plaatje van de prijs te zien)

Het is nu de bedoeling dat ik de prijs doorgeef aan 5 andere creatieve blog-schrijfsters, maar omdat de meeste van mijn nederlandstalige blogs de prijs al hebben, wil ik graag een paar buitenlandse blogs (of blogs die in het engels schrijven) de prijs geven. En de winnaars zijn... (tromgeroffel)...:

1. Amanda van SouleMamma (http://www.soulemama.typepad.com/) omdat het zo wonderlijk is om iemand te 'ontmoeten' aan de andere kant van de wereld, en die je toch zo'n vertrouwd gevoel kan geven!
2. Peggy van Mariecusbruyn (
http://mariecusbruyn.web-log.nl/mijn_weblog/) omdat ze zo'n lieve reacties schrijft op mijn berichten, maar ook (en vooral) omdat ze altijd dingen aan het maken is en met zo'n enthousiasme!
3. Yvonne van Yvestown (
http://www.yvestown.com/). Door haar ben ik begonnen met het schrijven van mijn blog en (weer) een crea-bea werd. In de 'Ariadne at home' zag ik haar prachtige huis, waardoor ik geïnspireerd raakte om zelf ook weer eens wat 'home decorating' te gaan doen...
4. Magda van Craft Pudding (
http://villiku-littlething.blogspot.com/). Ik geef haar deze prijs omdat ze zulke mooie ontwerpen maakt op bijna alles en bovenal ook om haar prachtige stempels!
5. Tamar van Nest Decorating (
http://nestdecorating.typepad.com/) maakt zo'n leuke, inspirerende dingen -dingen waar ik nog nooit aan heb gedacht- die er zo leuk en vrolijk uitzien; ik word altijd blij als ik naar haar blog kijk!

Er zijn een boel andere blogs waar ik graag op 'bezoek' ga en die me ook inspireren, maar hé, in de regels staat dat ik er maar 5 uit mag kiezen... Dit zijn de regels:
1. Je moet 5 blogs uitzoeken die deze award verdienen voor hun creatieve ontwerpen, interessante materiaal of op een andere manier een bijdrage hebben geleverd aan de blogcommunity.
2. Elke award moet de naam en bloglink van de schrijver hebben, zodat wij haar allemaal kunnen bezoeken.
3. Elke award-winnaar moet de award op haar blog laten zien en de naam en link van diegene die haar de blog heeft gegeven er bij zetten. (Ik houd niet zo van de verplichting van deze regel, maar ja, ik heb ze ook niet verzonnen, toch?)
4. De award winnaar en diegene die de prijs ontvangen, moeten de link
arte y pico-blog laten zien, zodat iedereen de oorsprong van deze award kan vinden. (Zie mijn reactie op regel 3)
5. Schrijf deze regels bij je award op je blog!


Dat was het uitdelen van de prijzen, dan gaan we nu over naar de creaties van vandaag:
Ik heb vandaag een schuifspeld-bloem gemaakt zoals je (een beetje) kan zien op deze foto:

(Scroll weer naar boven om de foto te zien...;-)

Mijn vijf en een half jaar oude dochter heeft de foto gemaakt, en ik ben behoorlijk trots op haar omdat het de eerste keer was dat ze een camera vast had! Ik vermoed dat er nog meer foto's van haar zullen komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...