zondag 10 februari 2008

Vorstelijk slapen

Gisteren gingen de meiden uit logeren en had ik m'n handen vrij om klusjes 'Die-Ik-Nog-Steeds-Wil-Doen-Maar-Waar-Ik-Niet-Toe-Kom' te doen; we hebben onze slaap-kamer 'gepimpt'. Een tijd geleden heb ik de slaapkamer al verbouwd. Ik heb toen alle meubels anders neergezet om op die manier een hoekje van 50 x 100 cm te creeëren voor mezelf... (Ik was er toen van overtuigd dat ik zo'n hoekje moest hebben, want dan kon ik tenminste eens even alleen zijn. Maar sinds ik het heb, heb ik nog bijna nooit de tijd genomen/kunnen nemen om er te gaan zitten...) Ik heb toen onze kledingkasten aan het voeteneinde van het bed gezet zodat je een soort 'bedstee' idee krijgt. Omdat de achterkanten van deze kasten niet echt een schoonheidsprijs verdienden, heb ik ze toen aan een gedeeltelijke make-over onderworpen die nog steeds niet af was... Tot vandaag! Vanochtend heb ik eindelijk de gouden bomen voorzien van hartjes-achtige blaadjes die als het ware naar elkaar toe waaien. Heel romantisch...!

Van de week ben ik al bij de Ikea wezen shoppen (want ik had een douche-gordijn nodig, maar om nou alleen naar de Ikea te gaan voor een douche-gordijn... Dan kun je beter meer dingen kopen, toch?). Daar heb ik een nieuw dekbedovertrek gekocht wat me inspireerde tot het verven van de muur; die is sinds gisteren bordeaux-frambozen-rood-rose. Nog een nep-bloemetje erbij, nieuwe foto in de lijst, en de make-over was compleet. Zeker met de nep-bonten sprei die op ons bed ligt, lijkt onze kamer nu wel op een chique hotelkamer!

  

En nu maar hopen dat de meiden ons vorstelijk laten slapen...!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...