donderdag 6 januari 2011

Soms voel ik me...

IMG_5430 


... als een olifant die op 1 poot probeert te balanceren tussen 
- de gezelligheid en vrijheid van de kerstvakantie
- de nuttige dingen die gedaan moeten worden (óók als het vakantie is) (of vooral als het vakantie is?)
- de dingen die je gebeuren of je dat wil of niet (zoals zieke kinderen, zieke pappa en mamma...)


En dan wil deze domme olifant ook nog dingen voor zichzelf. Hoe heeft ie het in z'n grote blauwe hoofd gehaald?


En dáárom is de bloggende start van Verwonderland iets minder spetterend dan onze oudjaarsavond (waar Fenne letterlijk bij het aftellen ...3...2...1... Álles eruit knalde...) Gelukkig mag je bij de start van een nieuw jaar ook weer goede voornemens doen, dus bij deze mijn lijstje voor het komende jaar:


Goede voornemens


Tot snel! 



2 opmerkingen:

  1. Oeps, zo'n olifantje voel ik mij soms ook. Lastig hè.
    Succes met je voornemens!
    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd!!
    Als je nog hulp, aanmoediging, steun, schouders... nodig hebt van "op-muizenvoetjes-trachtend-te-trippelen-zwart-witte-koeien", dan weet je me te vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...