maandag 28 juni 2010

Circus

De afgelopen weken was mijn energieniveau erg laag. Ik was gewoon constant moe, moe, moe en heb me er ook maar aan over gegeven door ook overdag veel te rusten (dat krijg je als je eenmaal dertig bent...). Als klap op de vuurpijl kregen we weer een briefje van school met de mededeling 'beestjes' en ging Jan een weekendje weg met de Reddingsbrigade. Gelukkig had ik samen met mijn moeder een ladies-date gemaakt (want mijn vader was ook niet thuis): we zouden naar het circus gaan met de meisjes. In de loop van die week waren er steeds meer mensen enthousiast om mee te gaan naar de voorstelling, maar er was ook voetbal op tv... Dus hebben we de eerste helft van de wedstrijd bij ons op tv gekeken en zijn we vervolgens met 16 man naar het circus gegaan. De kinderen (en wij) hebben er enorm van genoten!


IMG_4596 

Na afloop nog lekker poffertjes gegeten: dat was echt een feestelijke dag! Gelukkig kwam maandag ook de energie weer terug (en dat had ik ook wel nodig, want de afgelopen week was druk met Sint Jansfeesten; meer daarover later deze week)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...