maandag 22 februari 2010

Joepie!

Ik heb de carnavalsvakantie weer overleefd! Het was dit jaar zo mogelijk nog rampzaliger dan voorgaande jaren, want Hasse had een oorontsteking, en fijngevoelig als ze is, heeft dat ons flink wat slapeloze nachten gekost... En blijkbaar is het voor mij rond deze maand (lees daar hier meer over) gewoon tijd om orde op zaken te stellen, want de oorpijn zat bij Hasse niet alleen in haar oor, maar ook wel een beetje tussen haar oren, want telkens als ik in de buurt was begon ze nog harder te jammeren...
Gelukkig waren er ook fijne momenten deze vakantie, waaronder het krijgen van deze award:
[beautiful_blogger.jpg]

Bedankt Noni van Odd and Woolly! Ik geef 'm door aan de volgende 'Beautiful Bloggers':

Ilse van MamaIlse


Lisette van HandMaid Liset


Kristel van Vlijtig


Lucy van Attic 24


De dames van Kiind






Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin (en dus wil ik er ook niet zoveel tijd voor nemen) om me aan de spelregels (zie het eind van dit bericht) die horen bij het winnen van deze award te houden. En omdat we leven in een vrij land, wil ik het hier gewoon maar bij laten en ga ik me -heel saai- weer wijden aan Het Huishouden... (Omdat er weer vanalles in mijn hoofd gebeurd is, moet het huis er weer aan geloven. En dus heb ik gisteravond de hele boel overhoop gezet en moet ik nu puin ruimen... Binnenkort foto's van de ontpuinde kamer!)


De officiële Spelregels die horen bij het winnen van deze award. Voel je vrij om mee te doen, of niet!



  1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven

  2. Zet de award op je blog

  3. Link de persoon die je heeft genomineerd

  4. Deel 7 interessante facts over jezelf

  5. Nomineer 7 andere bloggers



2 opmerkingen:

  1. Tijd om weer even te bellen zie ik, ben je morgenavond thuis?
    Liefs Doremieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de award, Anneke.
    Hier hebben we de vakantie ook overleefd.
    Ik hoop dat je je ondertussen al wat opgeruimder voelt.
    Liefs
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...