vrijdag 20 februari 2009

Bijna iets nieuws onder de zon...

Zoals beloofd gaat dit berichtje NIET over mijn winkel. Maar wel over de winkel van Juliane... Juliane is het gezicht van Fröken skicklig (vraag me niet wat het betekent...!) en zij opent op 28 februari haar Etsy-shop. Dat belooft wat moois te worden, want de poppen die ze maakt zijn origineel, ontzettend gedetailleerd en schattig. En het leuke is: je maakt nu ook nog kans op een setje gehaakte paddestoeltjes en een doosje met een klein wonder erin. Ga dus maar snel even kijken!


Fröken skicklig  Fröken skicklig rood sjaaltje  Fröken skicklig roodkapje  


Ga naar Fröken skicklig



2 opmerkingen:

  1. ja ontzettend leuke poppen
    en paddenstoelen
    ik heb een berichtje geplaatst
    die paddenstoeltjes staan ook wel in mijn huis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou maar eens gauw gaan kijken op haar website als ik jou was. :) Of wist je het al?
    P.S. Mijn site is gehackt dus die ligt er helemaal uit op het moment... :(

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...