vrijdag 15 augustus 2008

Wat_een_schatjes Daar_komt_de_bruid Wanneer_mag_ik_2



Zoals beloofd de foto's van de meisjes in hun bruidsjurkjes! Hasse was een 'officieel' bruidsmeisje, samen met twee andere meisjes, en zij droegen bruine jurkjes van changeant-stof met daarop groen/wit geborduurde bloemen; echt heel sjiek! De jurken en bolero'tjes zijn gemaakt door mijn moeder die heel goed kan naaien. Fenne en Lore waren dan wel geen officiële bruidsmeisjes, maar hadden natuurlijk ook hun paasbeste kleren aan: Fenne en wit broderie jurkje van de H&M, Lore een broderie tuinbroekje dat ik vroeger zelf nog aan heb gehad...! De avond voor de bruiloft heb ik nog de kettingen zitten maken. Ik vond namelijk Hasses hals nogal bloot, dus daar moest een ketting voor komen. Alleen... ik had geen inspiratie; die kwam pas de dag van tevoren...! En als ik een ketting maak voor Hasse, dan kan ik het natuurlijk niet laten om er voor Fenne en Lore ook één te maken. Dat werd weer nachtwerk... (gelukkig lukten ze goed, ik vond het resultaat in ieder geval erg mooi).



Ik heb geen foto's van het bruidspaar (ze zijn nu op huwelijksreis, en  ik weet niet of ze het leukBruidstaart_2 vinden als ik zomaar foto's op mijn blog zet), maar ik kan je vertellen dat ze allebei stráálden alsof ze licht gaven! De dag verliep dan ook erg goed; het regende als we droog stonden, het was droog als we naar buiten moesten, er was zelfs even zon toen de foto's werden gemaakt! De partytenten bij het bruidspaar in de tuin waren door mijn jongste zus -die ceremoniemeester was- prachtig aangekleed. We hebben daar heerlijk gesnoept van de bruidstaart voordat we naar de feestlocatie vertrokken.



Daar was eerst de receptie, gevolgd door een barbeque (die we binnen opgegeten hebben, terwijl we konden luisteren naar live gitaarmuziek!) en daarna een knallende feestavond waar we heerlijk hebben gedanst en gezongen op de muziek van de dj! Ook de filmpjes die beide families bij wijze van stukje hadden gemaakt vielen goed in de smaak. Kortom: het was een geweldige dag!



Omdat_ik_ook_ja_heb_gezegdOp zaterdag hadden we bovendien ook nog een afterparty waar we met de daggasten heerlijk geluncht hebben. Een oom en tante stelden hiervoor hun huis (en tuin, want het was die dag wel heerlijk warm en zonnig) beschikbaar. De ceremoniemeesters en getuigen (waaronder ik) werden daar nog eens extra in het zonnetje gezet met dit prachtige bedank(je)! Nu hoef ik voortaan niet meer zelf m'n etagères in elkaar te knutselen! Mijn zusje weet wel wat ik leuk en lekker vind! Binnenkort is Hasse jarig, dus ik hoop dat ik jullie dan een van de recepten uit het boekje op m'n etagère kan laten zien!



En tot slot, voor ik het vergeet te zeggen: de koffertjes waren ècht een succes! Onze meiden spelen er nu nog mee en op de dag zelf werd er ook druk mee gespeeld. Af en toe gingen de koffertjes open om er iets lekkers uit te halen (sommigen aten ook meteen alles op toen ze de koffertjes kregen...), of werd er met de poppetjes, languit liggend op de rode loper, gespeeld. Heel leuk om te zien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...