woensdag 2 april 2008

Meestal is geen bericht = goed bericht, maar ik wilde jullie dit berichtje toch niet onthouden, want GOED BERICHT!!! Ik heb gisteren een MRI-scan gehad en ben vandaag bij de neuroloog geweest voor de uitslag en het zag er allemaal goed uit! Waar mijn vreemde klachten dan vandaan kwamen zullen we waarschijnlijk nooit weten (of er alleen naar raden), maar eerlijk gezegd hoeft dat voor mij ook niet: eerlijk gezegd ben ik al lang blij dat ik geen enge ziekte onder de leden heb en dat ik 'gewoon' wat vreemde klachten heb gehad. En hoewel het er in mijn hoofd op de foto's normaal en rustig uitzag is het in werkelijkheid een kolkende massa waar ik vanaf volgende week bij de haptonoom aan ga werken: ik heb er zin in!
Binnenkort kan ik jullie weer tracteren op foto's, want ik heb al een paar scrapbook-papieren-vlinders af en de achtergrond voor de lente-seizoenstafel maak ik vanavond af (als me dat lukt). Dus tot binnenkort!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...