maandag 19 december 2011

Goed volk!

Nieuwe immigranten trokken
vorige week Verwonderland binnen!
Ze hadden hun favoriete waterdichte reistenue aan
en werden meteen op de foto gezet:


Een kleine delegatie staat nog bij de grens
te wachten op meer nieuwe landgenoten


Een enkeling heeft al direct
een betrekking gevonden:
Deze twee konden aan de slag als
molenaar & molenaarsvrouw


Een 9-tal anderen werd door
drie cursisten onder handen genomen
en voorzien van een nieuwe outfit
(wederom geen foto's van het resultaat...)
Een hele gezellige ochtend was dat,
leerzaam ook,
want hoewel de creatieve kindermiddagen
me afgaan alsof ik niets anders doe,
is een workshop voor volwassenen
toch wel andere koek.

Hoe beschilder ik die popjes eigenlijk?
Hoe leg je iets uit zonder te 'juffig' te zijn?
Hoe houd je goed de planning in de gaten,
en geef je tegelijkertijd voldoende ruimte
voor creativiteit?

Op dat gebied ben ik nog
een echte ontdekkingsreiziger,
net als de houten poppetjes.



6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leukies! Is het moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een superleuke en zeer creatieve workshop voor "grote mensen".
    Je als cursusleidster deed je het hartstikke goed!!! Tot de volgende keer!

    En het resultaat mag er zeker zijn (als zeg ik het zelf als trotse (be)schilderes).

    Tot de volgende workshop!

    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd in wat voor prachtige ontdekkingsreizigers deze immigranten zullen transformeren.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...