zondag 20 november 2011

En.... Actie!

Nog even de kaarsjes aan morgenvroeg,
nog 1 keer duimendraaien
en dan...
Is er weer een eind aan de stress
van de afgelopen twee maanden
&
heeft Jan een nieuwe baan!

Die twee maanden stress
hebben er bij mij ook voor gezorgd
dat de 'pauze' knop niet langer ingedrukt is;
tijd voor Actie!

In de balk onder de header van Verwonderland
zie je een kopje 'Agenda' en een kopje 'Activiteiten'
want er valt weer heel wat te beleven
in Verwonderland!

Dus:
Komt allen,
Haak aan, Loop mee
(of stuur door als je niet in de buurt woont)


PS Updates over het gesprek van morgen
volgen snel...

7 opmerkingen:

  1. ik ga duimen draaien en doe een kaarsje voor jullie aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, Anneke,
    Ik ben al lange tijd niet meer op je blog geweest...maar wat is er veel gebeurd lees ik! Zal best een pittige periode zijn geweest voor jullie.
    Maar wat heerlijk om te lezen wat voor goeds en hoeveel energie en leuke activiteiten daaruit zijn voortgekomen!!! heel veel succes ermee en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Steekt alle kaarsen aan die ik maar kan vinden! Fijn om te horen dat je je draai hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend nog steeds! Ik blijf duimen :-)

    Jammer dat ik niet in de buurt woon, ik was graag aangeschoven voor het fröbelen of wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En...... hoe is het gegaan !? Mag de champagne boven komen !?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...