woensdag 9 februari 2011

Kom mee naar buiten, allemaal!

Dan gaan we Buurt-Boodschappen doen!


IMG_5534 

Een Gewone Wandeling door je eigen buurt
wordt met dit boodschappenlijstje
al snel iets heel anders...


Boodschappenlijstje 


Met het lijstje in je hand
word je uitgedaagd om met andere ogen
naar je omgeving te kijken.


IMG_5535 
Dit waren de dingen die wij zochten en vonden
Natuurlijk kun je het lijstje naar hartelust uitbreiden;
zo houd je zelfs de meest verveelde wandelaar
weer een tijdje bezig!



4 opmerkingen:

  1. Me like! Zo kan ik denk ik ook wel een blokje om maken zonder me het nut ervan af te vragen... Zo mindfullness ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Die ga ik maken voor op mijn werk! Echt bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...