vrijdag 11 februari 2011

Deze Week Zag Ik...

Dwzi blackbird


 Een Heel Klein Begin van de lente


Ik zag: bolletjes die de grond uit komen
Ik voelde: een zuchtje warme lucht
Ik hoorde: vroeg in de morgen een Merel zingen
Ik rook: een vleugje zoet (bloesems?)

Deze Week Zag Ik
is een initiatief van Daan en Roos 
(Daar ook linkjes van de andere deelnemers)


Ik wil graag mijn tekening/collage
aan iemand geven die dat leuk vindt
Als dat zo is, laat dan een reactie achter
(dat kan tot volgende week donderdag)



7 opmerkingen:

  1. Hai Anneke,
    Ben ik nou de early-bird die deze collage wel zou willen hebben, als opening voor de komende lente als achterwand van mijn nog-te-veranderen-seizoenstafel ???
    (nu is ie nog "winter").... hahaha.
    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom bij de DWZI, en wat een mooie!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè dat de lente echt begonnen is?
    Ik vind 'm prachtig de tekening, zou 'm ook wel willen..
    Hoe kan ik nu volger van je blog worden??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt. Leuk dat je mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blackbird ... da's mijn favoriete Beatlesliedje! Zo mooi ...
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik wil wel meedoen voor de collage! Heb mijn dwzi deze week overgeslagen wegens algehele misère, maar die is bij het kijken naar jouw bijdrage als sneeuw voor de zon verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dwzi! Ik geniet nog dagelijks van de sneeuwvlokken die ik van je kreeg

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...