vrijdag 28 januari 2011

GROM

Zit je hoofd boordevol ideeen
(ja, dat moet met puntjes...)
Begeven alle apparaten het
waarmee je dat wil doen...
Het lamineerapparaat had Ontzettende Honger,
onze computer de Gevreesde Griep...


Dus zit ik nu Noodgedwongen
achter de Appel
van iemand die een Eervolle Vermelding verdient
voor het verzinnen van moelijke wachtwoorden
(Hoeveel woorden kun jij bedenken
op de hint 'Melksoort'?)


En tot overmaat van ramp weet ik niet
waarom deze computer mijn fototoestel niet ziet
(Ik zie hem namelijk Wel)
Dus wordt dit een Berichtje Zonder Foto's
en wacht ik op Betere Tijden...


Ik laat jullie snel weten wie een envelopje
Kleurige Knipsels op de mat kan verwachten!



2 opmerkingen:

  1. C@mp1na
    K@rnem3lk
    m1lk&fru1t
    h@lfv0l
    m@g3r
    ch0c0m3lk
    fr1st1
    Ehm... nu moet ik heel hard gaan nadenken, maar volgens mij zit er wel een variatie tussen ;-) Aan Appels moet je wennen. Maar eenmaal gewend, lust je geen Peren meer!
    Volgende keer kom je gewoon gezellig hier kompjoeteren. Weer eens wat anders dan knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begrijp dat je op een mac aan het werk bent? En dat foto's plaatsen niet lukt? Da's inderdaad balen.
    Ik heb ook een mac dus misschien kan ik je een beetje helpen, al ben ik ook geen wonder op computergebied. Foto's bewerk ik in iphoto en dan kopieer ik deze in naar finder. Vanuit finder zet ik ze op mijn blog. Misschien lukt het zo.
    Succes!
    PS, ik lees geregeld je blog, heb alleen nog nooit gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...