zondag 23 januari 2011

Gek feestje

Ben de afgelopen dagen druk bezig geweest
met het treffen van de voorbereidingen
voor een 'Gek Feest';
Jan wordt namelijk vandaag
op de 22e dag van het jaar 2011 33 jaar!

Op zulke dagen voel ik me net een Kasteelvrouwe:


Kasteelvrouwe 

(maar dan zonder knechten)
Ik zorg voor de versieringen,
bepaal wat er op de feestdis komt te staan
en verstuur de uitnodigingen.

Vóór ik aan de slag ga, zet ik alles op papier
Dat ziet er dan ongeveer zó uit:


IMG_5492 

In het echt wordt het dan zó:


 IMG_5513
IMG_5514 
IMG_5506 
IMG_5507 
(Geen cranberrie cupcakes dus ~
er waren geen cranberries meer te krijgen... :-S)
(Was trouwens niet erg,
want ze waren met frambozen
óók om je vingers bij af te likken!
Een Aanrader dus, bovenstaand recept)
IMG_5511 
IMG_5510 
IMG_5515 



2 opmerkingen:

  1. Hedwig en Stefan23 januari 2011 om 09:04

    Hoi Anneke en JAN,
    Proficiat met Jan's verjaardag!!!!!
    Ik hoop dat het een hele fijne dag is geweest!!!
    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...