zondag 28 november 2010

Great expectations

... can't always come true...


Als je iets voor het eerst doet, dan is het verstandig als je niet te hoge verwachtingen hebt, wil je niet teleurgesteld worden. Dat weet ik. Maar ik ben ook maar een mens en -dus- maakte ik me toch een voorstelling van de adventsmarkt. En hoopte ik dingen. Niet alle dingen kwamen uit (want het was geen sprookjesverkoop), sommige wel (want ik kwam met minder terug dan ik ging). Maar ik kwam ook met meer terug dan ik ging; inzichten, verklaringen, ervaringen. En daar gingen we voor, want het was per slot van rekening de eerste keer dat we op een markt stonden. En het was zeker -wat mij betreft- niet de laatste keer!


IMG_5206 
  
Met dank aan alle enthousiaste helpende handen, moed-insprekers, klanten, geïnteresseerden en bewonderaars. En een speciaal bedankje voor mijn 'partner in crime' zonder wie ik dit nooit had gedaan!



1 opmerking:

  1. Ik vond het mooi uitzien, Anneke! Ja, leuk hoor, om alle spullen bij elkaar te zien! En zeker nu dat ik weet dat jullie moesten improviseren in het begin!
    Ook heel proffesioneel, vond ik zelf, want alles was afgewerkt tot de laatste detail. Alle pakketjes, prijzen, alles! Echt a la Anneke! Ik vind de dingen die Audry heeft gemaakt ook heel mooi. Ze zijn een beetje mijn smaak, een beetje "oost...isch", ze hebben iets "ouderwets", hartelijk en "warm" in, ik hou daarvan.
    Jammer, inderdaad, dat de meeste mensen niet wisten dat jullie dat allemaal zelf hebben gemaakt en dat de markt zo weinig reclame had. Aan de andere kant, stel je voor dat je nog wat markten zou bezoeken! Dit was er maar 1, en in verhouding, een hele kleine!
    Misschien kunnen jullie ook op kerstmarkten staan, of zoiets? Het is maar een idee.....
    Ik weet zeker dat er mensen zijn die jullie creaties als "bijzondere/unieke cado's" zouden kopen. Ik ben ervan overtuigd.
    Ik wens jullie veel succes verder!
    Veel liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...