maandag 14 juni 2010

Veelbewogen week

De afgelopen week helemaal geen postjes uit Verwonderland, hoewel er veel gebeurd is en ik een record-aantal bezoekers mocht ontvangen: gisteren waren er wel 469! Allemaal mensen die op zoek zijn naar een recept voor vlierbloesemsiroop. Ik heb dit jaar zelf nog geen siroop gemaakt, maar al wel gedronken en gegeten op de pannenkoek en in cupcakes die ik maakte voor Fennes verjaardag: ook erg lekker!


Verder was deze week druk met een middag bezoek aan EHBO en tandarts, omdat Lore hard op haar mond was gevallen en haar tanden helemaal scheef stonden. Gelukkig heeft ze er relatief weinig last van gehad, en konden we na nog een tandartsbezoek later deze week met een toch wel gerust hart naar huis: haar tanden hoeven niet getrokken te worden en het kan zelfs zo zijn dat ze weer keurig 'in de rij' komen te staan. Ze drukken -god zij dank- ook niet tegen haar Grote Mensen Tanden aan en ze kan nog gewoon kauwen, dus het komt weer goed, maar het was wel flink schrikken, zeg!


Zonder deze extra's was de afgelopen week toch al anders dan anders omdat Fenne woensdag 6 werd en haar kinderfeestje vierde. Jan en ik hadden een feestje met speurtocht in het bos voorbereid, maar door de plotselinge heftige regenbuien die dag hebben we er uiteindelijk toch voor gekozen om binnen te blijven en te sminken in plaats van te speuren. Was ook leuk!


IMG_4576 IMG_4537 
IMG_4554 IMG_4545 


En gisteren hadden we natuurlijk nog het Grote en Kleine Mensen feest, waar ik deze 'Picknick'-tafel voor maakte:
 IMG_4577 
IMG_4579 IMG_4578 
En met het plaatsen van dit berichtje kwam een veelbewogen week tot stilstand: op naar de volgende!   



3 opmerkingen:

  1. Was dat even schrikken van de val van je dochter, gelukkig dat het allemaal weer goed komt.
    De picknicktafel oh wat heb je daar iets moois van gemaakt, dat zal genieten zijn geweest.
    Ik wens je een rustige week toe !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik realiseer me bij het lezen van je blog dat ik helemaal niks gezegd heb van je picknicktafel...
    Was zondag een stille bewonderaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die grote-kleine mensen tafel....te gek gewoon!
    En natuurlijk van harte met Fenne's 6e verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...