woensdag 2 juni 2010

Als de winter komt...

... dan ben ik er alvast helemaal klaar voor! Zijn we eindelijk van die lange winter af, ga ik sneeuwklokjes maken... Nee, ik had dit projectje al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Ik heb het ergens gezien op het Wereld Wijde Web (weet niet meer waar) en vond het zó mooi dat ik dat zelf ook eens wilde proberen. Ik heb eerst een kegel met een groene spriet van massieve wol genatvilt en daarna het klokje geprikt. Hoe ik dat in ieder geval niet meer te doen als de winter komt!


IMG_4481



4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor je sneeuwklokje en je bent voor de winter in ieder geval klaar.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hedwig en Stefan2 juni 2010 om 18:46

    Kan je lekker een heel veld vilten voordat de winter voorbij komt!
    Veel plezier!
    tot de walk & talk avond!
    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...