maandag 24 mei 2010

Ik had me opgegeven als hulpouder voor het Pinksterfeest in Hasses klas. Ik mocht van tevoren enveloppen versieren waar de trouwringen in verstopt werden, ik mocht stroken knippen om kransen van te vlechten en ik mocht cakejes bakken of iets dergelijks wat symbool zou staan voor een bruidstaart. Tsja, dat laatste hoef je maar één keer tegen me te zeggen. Want taarten versieren, daar kan ik me helemaal op uitleven. En hoewel het bakken met onze nieuwe oven nog niet van een leien dakje gaat, ging het versieren me wel goed af en vonden de kinderen uit Hasses klas de taart toch wel het hoogtepunt van het feestje. En daar geniet ik dan weer enorm van; van al die blije gezichtjes!


IMG_4487 IMG_4490 
 
En natuurlijk ook de blije gezichtjes van onze pinksterbruidjes schavuitjes. Allemaal inspiratie voor een nieuwe seizoenstafel:


IMG_4483 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...