donderdag 18 maart 2010

Van waar ik zit...

Bij het inrichten van ons huis merken Jan en ik regelmatig dat wij nogal beeldend ingesteld zijn. Zo willen we graag witte vitrage voor de tuindeuren, want als ze dan in de zomer openstaan, kunnen ze naar buiten wapperen... Echt zo'n plaatje uit een franse film, maar of dat hier in Nederland ook lukt? Een ander plaatje dat ik al maanden in m'n hoofd heb, is het tafeltje naast de deur:


IMG_4343


't Is nog niet helemaal zoals het plaatje in m'n hoofd, maar het komt er steeds dichter bij in de buurt. Wat ook erg hielp was dat ik eindelijk de foto's terug heb gevonden die ik op het betreffende muurtje op wilde hangen (ik wist niet meer in welke doos ze zaten... :-S). Een middagje neuzen bij de tweede kans winkel leverde me de vaasjes en lijstjes op. En nu kan ik vanaf mijn meest favoriete plekje in huis (op de vensterbank, naast m'n knutselspullen) kijken naar m'n meisjes. (Die binnenkort allemaal op school zitten en ik dus 'alleenstaande' moeder word.)



1 opmerking:

  1. gevonden via Little Z! Dat met die vitrage klinkt goed! Je kunt er om te smokkelen ook een ventilator naast zetten...;) een mooie dan wel natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...