zondag 17 mei 2009

Knappe zakjes

Trouwe lezers herinneren zich misschien nog wel de trouwkoffertjes die ik vorig jaar voor de bruiloft van mijn zus maakte (voor wie het zich niet herinnert of gewoon nog eens wil lezen, klik hier) en die ik inmiddels ook verkoop via mijn Verwonder-Winkel. In navolging hiervan maakte ik vorige week voor de 85e verjaardag van mijn opa voor alle achterkleinkinderen een knapzakje met daarin iets lekkers en iets leuks waarmee ze zich op het 'Grote Mensen-feest' konden vermaken. Overigens was het die dag heerlijk weer en konden alle 9 kinderen (in de leeftijd van 6,5 jaar tot 2 maanden) zich ook buiten prima vermaken met heen-en-weer rennen, stoepkrijten en naar de koeien kijken. 't Werd een erg gezellige middag en we hopen dat opa nog veel jaartjes kan genieten van zijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen!


Knapzakje Inhoud knapzakje


In een knapzakje zat een ballon, een doosje rozijntjes, een koekreepje en een speeltje dat ik speciaal voor dat kind, met die leeftijd had uitgezocht. Alles bij elkaar gedaan in een zelfgenaaid stoffen zakje, naamlabel eraan et voilà; une knapzak! Wil jij ook zo'n knapzak bestellen? Ga dan naar de Verwonder-Winkel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...