vrijdag 27 februari 2009

Shop-update: het kleine volkje is reisvaardig!

Je ziet ze bijna nergens in Nederland, maar ze zijn er wel: houten mannetjes, vrouwtjes en kindertjes. Het houten volkje heeft zich verzameld in Verwonderland, maar heeft laten weten graag op reis te gaan naar creatieve mensen, want zij houden ervan om versierd te worden! Maak ze mooi met verf en/of vilt, zet ze neer voor de sier of laat je kinderen er mee spelen; het houten volkje is overal voor in!


Houten popjes op een rij 
Houten kegelpopjes


Touw- en draadpopjes 
Touwpopjes & Draadpopjes


Welke popjes mogen er bij jou komen wonen? Kom naar de Verwonder-Winkel om een gezellig stel uit te zoeken!


NB: Kijk onder 'Houten popjes - beschilderd' voor inspiratie. Je kunt daar ook terecht als je een paar leden van het houten volkje door mij wilt laten versieren!



4 opmerkingen:

  1. Ze zien er zo ook al leuk uit! Vooral die ronde, hardstikke lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk allemaal! Ik kom je even een heel fijn weekend wensen!
    xxx Bar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk allemaal! Ik kom je even een heel fijn weekend wensen!
    xxx Bar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JA IK WIL ZE WEL ALLEMAAL:)
    MAAR IK HEB NU ALLEEN DE VINGERPOPJES BESTELD:))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...