dinsdag 20 januari 2009

Feestweek: dag 2

Een hart dat vol licht is,
wordt een invloed waardoor anderen
onzichtbaar getransformeerd worden.


(Zhuangzi)


Dag twee van de feestweek, want aanstaande zondag bestaat Verwonderland 1 jaar! Dat vieren we met iedere dag een give-away! Vandaag een lief houten engeltje dat haar lichtje over jou wil laten stralen!


Engeltje ma



Kinderen vanaf 3 jaar kunnen met dit engeltje spelen, maar het schenkt ook graag haar licht aan een volwassene! Het engeltje is een houten popje van 4 cm hoog dat met de hand is beschilderd met niet-giftige verf. De vleugeltjes zijn van angel-wire.


Wil je kans maken op dit lieve engeltje? Laat dan een reactie achter (klik simpelweg op 'reacties' onderaan dit berichtje, scroll naar beneden, schrijf iets op en vermeld daarbij je naam). De winnaar krijgt morgenvroeg bericht!


Lore heeft een briefje uit het mandje met inzendingen gehaald en daaruit blijkt dat Miriam het engeltje heeft gewonnen; ze komt zo snel mogelijk naar je toe!



9 opmerkingen:

  1. Goede morgen Anneke !!!
    Jaja dit is helemaal leuk, 1 jaar alweer, ongelofelijk snel gegaan !!! Veel succes met je kei-stoere-actie vandaag en ik hoor het wel hoe het is gegaan.
    En dit engeltje vind ik schitterend ! Kan jij eens een tutorial maken, over hoe je deze popjes schildert ? Mijn kerstgroep is bijna af, met houten hoofd dus,.... HELP!
    hahaha...
    Wat mij betreft,...nog vele jaren erbij van inspiratie, creativiteit en gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Anneke,
    Wat leuk om elke morgen op te staan en nieuwsgierig te komen kijken wat voor moois er op je blog zal staan. Heerlijk.
    Het engeltje is prachtig !
    Haar Licht en Liefde willen heel graag in ons midden sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke opening van de computer om eerst op je weblog te kijken,
    het engeltje is geweldig
    haar lichtje mag ook wel in mijn huis schijnen ;)
    doei Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Anneke, wat een mooie aktie!
    En wat een pracht van een engeltje....
    Ik ben helemaal verzot op engeltjes en hun heerlijk zachte energie, dus ik geef me zeker op vandaag!
    Feliciteren doe ik nog niet, daar wachten we nog een paar dagen mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, voor zo'n schattig engeltje hebben wij ook nog wel een plekkie hoor!
    Groetjes en een fijne dag verder,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie gedachte: een engel die licht schenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een lief engeltje, graag doe ik weer mee.
    Alvast gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum. :)
    Groetjes, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En de gelukkige winnaar van Black Burt is.....
    Mijzelf! Yuppie!
    Bedankt Anneke, voor het maken, bedankt Fenne voor mijn naam uittrekken, en bedankt Hasse voor het cadeautje aan mij geven!
    Ik ben zo blij als een kind! Hij zal ons huis opvrolijken!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je leuke blog (en ik kom binnenkort een keertje vrouwtje-zon bij je bestellen)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...