zaterdag 26 januari 2008

Is het echt?

Ik ben helemaal stuiter-de-stuiter van m'n eigen weblog. Ik heb vandaag denk ik al wel zo'n 20 keer gekeken om te checken of het wel echt is. Gelukkig staat het er nog steeds allemaal! Ik heb stiekem toch nog het een en ander aangepast, want hoewel ik in m'n eerste berichtje schreef dat het niet perfect hoeft, probeer ik het toch... Ik ben er zo tevreden mee, nu de 'vulling' nog!
Vandaag was het een beetje een rommelig dagje. Ik heb veel achter de computer gezeten in m'n enthousiasme voor dit weblog. En mamma achter de computer... dat vinden de meiden meestal niet zo'n goed plan! Er waren in ieder geval weer voldoende probleempjes die erom vroegen om volgens de ideeën van Thomas Gordon opgelost te worden...

Jan is vandaag ook actief geweest: hij heeft vandaag twee planken opgehangen in de achterkamer; één hoge lange plank op de bruine muur en een korte plank in de poppenhoek. Op de hoge plank moeten allemaal leuke decoratieve dingen komen te staan. Op de plek van de lage plank heeft al eens een plank gehangen en nu dus weer; we misten het kunstwerk dat erop stond te veel. Welkom terug dus voor ons kunstwerk!

Het nieuwe plankje met het kunstwerk erop in de poppenhoek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...